Dui grandi nutizie di u ghjocu di u mercatu di l'acciaio di collisione cuntinueghjanu

Oghje, u mercatu di futuri domestici hè duminatu da scossa di livellu bassu, è certi variità sò pocu differenziati.

Dapoi l'apertura bassa d'ayer sera, u decadenza di ogni ghjornu hà ristrettu significativamente, è a maiò parte di variità anu rimbursatu ligeramente à un livellu bassu.A bobina calda è i futuri di u minerale di ferru una volta sò diventati rossi, ma ùn sò micca stati fermi, è diventanu verdi à a fine di u ghjornu.Doppiu focu apertu bassu è marchjò altu, stabilendu un novu altu di quattru mesi.

I prezzi di u mercatu spot sò ligeramente cascati, e regioni individuali è variità s'arrizzò è cadunu, è e transazzione eranu ligeramente diffirenti in tuttu u paese.L'atmosfera di u cummerciu in certi rigioni era megliu cà eri, certi spedizioni eranu sempre ligeri, è i terminali in Cina di l'Est si ricuperanu ligeramente, ma ci era ancu una longa strada da a liberazione ufficiale.

Attualmente, a tendenza di l'operazione di u mercatu ùn hè micca strettamente ligata à i fundamenti.Hè più duminatu da e nutizie è e pulitiche di u mercatu, risultatu in fluttuazioni ripetuti in u sentimentu di u mercatu.Per d 'altra banda, ci hè ancu u risultatu di u ghjocu mutuale trà i fondi longu è cortu à i punti chjave.

I risichi geopolitichi esterni sò sottumessi à torsioni è volte.Sicondu l'ultime nutizie, u Palazzu di cunfessioni hà cunfirmatu chì a riunione trà u presidente di i Stati Uniti Biden è u presidente russo Vladimir Putin hè stata annullata, chì Putin hè statu appruvatu per aduprà e forze armate russe à l'esteru, è chì l'ultima dichjarazione di Putin chì Mosca hè pronta à cercà un "diplomaticu". suluzione" nant'à u prublema ucraina.S'ellu pò vultà à u percorsu diplomaticu, i risichi esterni à cortu-termine sò previsti per esse alleviati, U spaziu di fondu di u mercatu di mercurie hè limitatu, ma a direzzione finale ferma à vede.

In quantu à e pulitiche domestiche, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma è l'Amministrazione Statale di a supervisione di u mercatu anu tenutu una riunione speciale per studià a prevenzione di l'accumulazione eccessiva di minerale di ferru, guidà l'imprese portuali, è urge à l'imprese di cummerciale di minerale di ferru à liberà inventarii eccessivi è restaurà. elli à un livellu raghjone u più prestu pussibule.U sviluppu naziunale è a Cummissione di Riforma è l'Amministrazione Statale di survegazione di u mercatu paganu assai attente à i cambiamenti in i prezzi di u minerale di ferru, è rinfurzà ancu a surviglianza di u mercatu cù i dipartimenti pertinenti, punisce risolutamente è severamente atti illegale cum'è fabricating and disseminating infurmazione d'aumentu di prezzu, hoarding. è hoarding, è offerta up prezzi, accussì comu a mantene effittivamenti l 'ordine nurmali di u mercatu è assicurà u funziunamentu stabile di i prezzi di minerale di ferru.

A "voce calma" di u paese sonò novu dopu à a ricuperazione, chì hè ancu u fattore principale chì porta à u fallimentu di u mercatu.

In u cortu termini, prima chì a dumanda hè effittivamenti cunfirmata, ci hè sempre una alta probabilità di scossa ripetuta è tortuosa in u mercatu di l'acciaio.Finu chì a direzzione hè veramente stabilita, e sferenze trà e diverse variità cuntinueghjanu à esiste.


Tempu di Postu: Feb-26-2022