Titulu: senza una scuperta efficace, u mercatu di l'acciaio cresce è falà di novu

Aieri sera, u mercatu neru domesticu hà apertu assai più altu, ma l'attaccu cuntinuu ascendante era insufficiente.U mercatu di ogni ghjornu hè statu tentativamente tiratu più altu, ma ùn hà ancu ottinutu un avanzu efficace.U mercatu in crescita è in caduta in scena di novu.

In particulare, u rendiment di a fini di a materia prima era insatisfactoria.U minerale di ferru hè cascatu di più di 4%, cù un minimu di circa 810 yuan.U coke doppiu hà vistu un livellu bassu, i futuri di filu appena chjusu, è i futuri di bobine calde sò finalmente diventati verdi.

L'aumentu di u prezzu in u mercatu spot hà ristrettu significativamente.In u dopu meziornu, ci hè stata una diminuzione constante in certi spazii, è l'atmosfera di cummerciale di u mercatu era più debule ca eri.Da una banda, affettatu da i fluttuazioni di u discu, da l'altra banda, hè in relazione cù u grande voluminu di ayer è u terminal ùn hè micca in furia per cumprà.

In termini di nutizie, secondu l'indagine publicata da a Federazione Chinesa di logistica è acquistizione è u capu di l'acquistu di u centru di l'inchiesta di l'industria di serviziu di l'Uffiziu Naziunale di statistiche, l'indice di output PMI cumpletu in Aostu era 48,9%, in calata di 3,5 punti percentuali. da u mese precedente.L'indici di a produzzione di fabricazione era 50.9%, per 0.1 punti percentuali da u mese precedente;In l'aostu, l'indice di i Responsabili di l'Acquisti di Manufacturing (PMI) di a Cina era di 50,1%, in diminuzione di 0,3 punti percentuali da u mese precedente.

Cum'è un indice di misurazione ecunomica impurtante, u decadimentu cuntinuatu hà un pocu impattu nantu à a mentalità di u mercatu, ma ferma sopra à a linea di boom è bust, chì indica chì l'economia generale di u mercatu hè sempre in una tendenza di ricuperazione.

In u cortu termini, u mercatu upside hè bluccatu, è l'ordini vacanti anu aumentatu ligeramente.Ùn hè micca escluditu chì u ritornu cuntinueghja in i periodi di tempu individuali, ma u scossa generale ascendente ùn hè micca stata significativamente rottu.Ùn hè micca apprupriatu per esse troppu bearish è trattatu cum'è scossa di intervalli per u mumentu.


Tempu di pubblicazione: 11-sep-2021