Titulu: a calata inespettata in u mercatu di futuri hè per cambià?

Oghje, a linea negra di u nostru paese hè unu di u minerale di ferru, ma l'altri variità sò tutti in calata.In particulare in u dopu meziornu, a vitezza di l'aghjustamentu hè accelerata, è a velocità di immersione di parechje varietà appare.L'amplitude massima in u ghjornu hè quasi 200 yuan!U focu doppiu s'arrizzò è falò, falendu à u più bassu sopra à a marca di 2500 è 3100 yuan.U voluminu di i futuri di filu è bobina calda hè cascatu, è si fermanu à 5100 yuan è 5400 yuan unu dopu l'altru.U mercatu hà guardatu cù cura.

I prezzi spot sò cascati cù u mercatu, e transazzione di u mercatu cuntinueghjanu à esse ligeri, l'acquistu di u terminal è a dumanda speculativa generalmente realizatu, è certi eranu ligeramente megliu cà eri.

In u latu di a nutizia, a croce di longu è cortu face u mercatu fluttuare ripetutamente in u tira di guerra.A rialità debbuli di a dumanda è e caratteristiche di "cose ​​è seranu invertite" facenu chì u mercatu di futuri entre in un cortu stadiu di l'ajustamentu di u mercatu.

Inoltre, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma attribuisce una grande impurtanza à u prublema di i prezzi di u carbone.Sicondu l'ultima dichjarazione, cù a fine di u piccu veranu, a situazione strettu di l'offerta è a dumanda di carbone in u paese hà migliuratu significativamente.A Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma hà da rinfurzà u monitoraghju cù i partiti pertinenti è investigà è trattà cù atti illegale cum'è speculazione maliziosa è offre i prezzi in cunfurmità cù a lege è i regulamenti.At prisente, Yulin City, Pruvincia di Shaanxi hà realizatu un sondaghju spiciali nantu à l'opinione publica di l'infurmazione di l'aumentu di u prezzu di u carbone.Affettatu da questu, a doppia coca hà un altu ritornu.

In u cortu termini, u mercatu di l'azzaru domesticu hà sempre a pussibilità di aghjustà, ma u spaziu ùn hè micca assai grande.Dopu chì u minerale di ferru hà ghjuntu à un novu bassu, e cundizioni per a ripresa restaurativa sò sempre in u locu, è hè previstu di piglià u vantaghju di a doppia coca.In ogni casu, ci hè una ligera pressione da u latu superiore, chì pò avè bisognu à esse cunfirmatu ripetutamente.A ripresa generale di u mercatu di l'acciaio in a tappa più tardi deve esse stabilita infine da l'aspettativa di riduzzione di a dumanda è di a produzzione.

Hè da nutà chì u presidente di a Fed Powell parlerà di e prospettive ecunomiche à a riunione annuale di Jackson Hole à 10 am ora locale (10 pm ora di Pechino) u 27 d'aostu. S'ellu hà da liberà novi signali, cum'è a riduzione di l'acquistu di obbligazioni, avarà un impattu. nantu à u mercatu di capitali.


Tempu di pubblicazione: 11 settembre 2021